Megválaszolt kérdések

4 szavazat

Win10en is siman mukodik a regi trukk:
– install dvd/usb-rol bebootolni
– az installer elso kepernyojen Shift+F10-zel elohozni a command promptot
– megkeresni melyik betujelre esik a gepen levo Win10, ott belepni a WindowsSystem32 konyvtarba
– az utilman.exe-rol csinalni egy masolatot, majd az eredetit felulirni a cmd.exe-vel
– bebootolni a geprol a rendszert
– bejelentkezesi kepernyon megnyomni a Kisegito lehetosegek ikont, erre felugrik egy admin jogu cmd ablak, itt mar boven van mozgaster: akar at lehet irni adott local user jelszavat (ha a user nincs engedelyezve azt is meg kell tenni..), de talan legegyszerubb, ha hozza adunk egy uj admin usert ket paranccsal:
net user ujadmin /add
net user localgroup administrators ujadmin /add
(magyar win eseteben a csoportnev lehet nem administrators hanem rendszergazdak meghozza ekezettel..)
– ha ez megvan, reboot, es be lehet logolni az uj adminnal jelszo nelkul
– vegul nem art a cmd-re cserelt C:WindowsSystem32utilman.exe-t felulirni az eredeti utilman.exerol keszitett backuppal.

  • edgar answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
3 szavazat

Tényleg a méret a lényeg, én pl. az MS System Center családot ajánlom, de lehet h ez ebben az esetben “ágyúval verébre” 🙂

  • tamas.gal answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
3 szavazat

Emlékeim szerint a System Restore Pointokat is ebbe a mappába teszi.

  • tamas.gal answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
3 szavazat
In reply to: KKV O365 licencek

A legnépszerűbb csomagok:

OFFICE 365 Vállalati Alapverzió – Vállalati szintű levelezést, illetve 1 TB online tárhelyet tartalmaz
OFFICE 365 Vállalati verzió – Az Office termékcsalád asztali verzióját tartalmazza
OFFICE 365 Vállalati Prémium verzió – Tartalmazza a vállalati szintű levelezést, illetve az Office termékcsalád asztali verzióját

Bővebb információk a csomagokkal kapcsolatban:

http://masterit.hu/o365_2.php
http://masterit.hu/o365_3.php

  • Romeo answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Szia!

Első körben ajánlanám a GFI-t, központilag menedzselhető, és viszonylag jól testre lehet szabni a monitoringját.
Illetve az Aida64 tud még jól testre szabható reportokat generálni, és elvileg az újabb verzióban az is támogatja a központi managementet.

Üdv,
Rómeó

  • Romeo answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Szia,

Erre a Microsoft egyik termékét, az Intune-t tudom ajánlani. Az Intune felhőszolgáltatás egy egyszerű webes konzollal könnyíti meg a számítógépek központi felügyeletét és védelmét függetlenül attól, hogy az informatikai stáb vagy a felhasználók a központi irodában vagy egy fiókirodában vannak, vagy éppen utaznak-e. Megkönnyíti a számítógépek védelmét, frissítését, ellenőrzését, konfigurálását, leltározását és hibaelhárítását cége informatikai környezetében. Amennyiben szimpatikus, akkor az igénybevételi lehetőségekről is tudok információt adni és ezen felül biztosíthatok egy 30 napos díjmentes kipróbálási lehetőséget, 100 licenc erejéig. smiley

Főbb előnyök

Mindenhol megkönnyíti a számítógépek felügyeletét és védelmét

  • Hardver- és szoftverleltár nyilvántartása. A vállalatánál használt hardver- és szoftvereszközök nyilvántartásával hatékonyan kezelheti eszközállományát és licenceit, továbbá biztosíthatja a licencfeltételek betartását.
  • Frissítések kezelése. Az Intune konzoljáról központilag kezelheti a Microsoft-szoftverek kívánt frissítéseinek és szervizcsomagjainak telepítését az összes számítógépen, így cége informatikai csapata felszabadul a rutinjellegű felügyeleti feladatok terhe alól.
  • Kártevőkkel szembeni védelem. Hatékonyan védekezhet a legújabb fenyegetésekkel szemben a Microsoft díjnyertes Malware Protection Engine biztonsági moduljára épülő központi védelem, valamint a Microsoft Forefront Endpoint Protection és a Microsoft Security Essentials által is alkalmazott megbízható technológiák segítségével.
  • Számítógépek proaktív felügyelete. Értesítéseket kaphat a frissítésekről és veszélyforrásokról, így még azelőtt azonosíthatja és megoldhatja a problémákat, mielőtt azok hatással lennének a felhasználókra és vállalatára.
  • Távsegítség. A távsegítség révén a számítógépekkel kapcsolatos problémák a felhasználók tartózkodási helyétől függetlenül megoldhatók.
  • Biztonsági házirendek felállítása. Az összes számítógépen központilag kezelhetők a frissítések, a tűzfal és a kártevők elleni védelem beállításai, még a vállalati hálózaton kívüli távoli számítógépeken is.

2 szavazat

Szia,

Akár a Landesk Management Suite, Novell ZEN, stb. megoldását is lehet erre a célra használni,

  • nzole answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat
In reply to: Hyper-V vs Linux

Érdemes ezt az oldalt és az ezzel kapcsolatos híreket figyelni, rendszeresn változik (nő) a supportált linux disztribúciók száma.

https://technet.microsoft.com/en-us/library/dn531030.aspx

 

  • tamas.gal answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Van olyan program, ahol a jobb-klikk nem hozza elo ezt a menupontot, de megis kellene.. pl. nekem Outlooknal van erre szuksegem olyankor, ha sima user bejelentkezessel, de admin jogokkal szeretnem futtatni, pl. ha ki akarok torolni egy admin altal regisztralt plugint alola. Ebben az esetben Shift+Jobbklikk az ikonra, es igy mar latszik a Run as admin menupont.

  • edgar answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Szia,

A GFI LanGuard-ot 30 napos ingyenes próbaverzióval ki tudod próbálni erre a célra. A lap jobb oldalán a Documentation fül alatt találsz mindenféle hasznos guide-ot .

http://www.gfi.com/products-and-solutions/network-security-solutions/gfi-languard

  • aracsai answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat
In reply to: O365 kontra OSX

Természetesen létezik az Office365-nek olyan csomagja, előfizetése, ami tartalmazza a telepíthető Office alkalmazásokat OSX alá. A Microsoft ugyanis régebben, de jelenleg is fejleszti az Office MAC-es változatát. A legfrissebb a 2016-os változat. Egy hátránya van csak a Windows-os verzióval szemben, hogy MAC alá nincs semmilyen Office alkalmazás lokalizálva. Véleményem szerint az előfizetéses változat barátságosabb, hiszen egyszerre akár 5 gépre is lehet telepíteni, és mindig a legfrissebb változatot használhatod.

Természetesen az OSX mellé alapesetben a felhasználó megkapja, illetve letöltheti ingyen, az Apple saját Office csomagját, a Pages-t a Numbers-t és a Keynote-ot. De sajnos a mai napig vannak olyan szolgáltatások, amik így vagy úgy nem kompatibilisek a két office csomagban, és ez bizony okozhat kellemetlenségeket.

  • KisD answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Első körben azért meg kellene bizonyosodni, hogy nem fészkelte be magát valami furcsaság a böngészőbe, vagy akár a rendszerbe is. Mindenképp javasolnám az ADWCleaner, valamit JRT ellenőrző programok lefuttatását. Ezek rendszerint, a még rejtőzködő furcsaságokat is megtalálják. A másik ami még sokat segíthet, az Speedyfox nevű alkalmazás, ami különféle böngészők központi adatbázisát optimalizálja, ezzel is javítva a sebességen.

  • KisD answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

Hat ingyenes progit nem tudok de a szoftverhasznalatot SCCMmel lehetne mérni.

  • zsolt answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat

jó, mondjuk ezt elég egyszer átélni, aztán megtanulja az ember, h ésszel… 🙂

  • tamas.gal answered ennyi idővel ezelőtt: 2 év
2 szavazat
1 - 15 megjelenítése 700 eredmény közül