Hogyan gondozd a szolgáltatásaidat?

Cégünk, az IQSOFT – John Bryce Oktatóközpont 13 éve tart ITIL® képzéseket, immár több mint 3000 hallgató ilyen jellegű képzése valósult meg a közreműködésünkkel.

Tisztelt Vezető Kollégám!

Az ITIL (egy vezetői összefoglaló olvasható itt) elmúlt 30 éves pályafutása során több frissítéssel követte a változó szolgáltatási-üzemeltetési gyakorlatot. Az IT-piac is rengeteget változott körülötte: folyamatosan jelentek meg különféle új technológiák és módszertanok (Prince2, PMI, Agilis, DevOps, stb.). És az ITIL most is változik: tavaly jelent meg egy új, haladó szintű modul, az ITIL Practitioner, amely a gyakorló ITIL-szakemberek számára nyújt célirányos képzést (a tanfolyam idén tavasztól a mi kínálatunkban is szerepel).

E sokrétű változások arra ösztönöztek bennünket, hogy az ITIL-frissítések, a megújuló munkamódszerek és a változó szervezeti igények összefüggéseiről korrektül és hitelesen tájékoztassuk a hazai szolgáltatási piac vezetőit és szakembereit annak érdekében, hogy az eredeti célunk – a folyamatos értékteremtés – a fókuszban maradhasson.

Oktató munkatársaimmal – Sarkadi-Nagy István, Krauth Péter – ezért úgy döntöttünk, hogy első közelítésben egy rendezvény keretében szólítjuk meg a vállalatok felsővezetőit (tulajdonosok, CEO, COO, CIO), hogy bemutathassuk a szolgáltatásmenedzsmentet, mint a szolgáltató szervezetek működésének megkerülhetetlen elemét, illetve ehhez kapcsolódóan az ITIL-t, mint a szolgáltatásmenedzsment bevált munkamódszereinek integrációs eszközét, rávilágítva arra, hogy hogyan lehet az ITIL-t nem öncélként, hanem értékteremtő eszközként alkalmazni.

Ennek érdekében oktatóközpontunkban (1139, Váci út 91, 4. emelet), 2017. november 2-án 13:00-tól egy 4 órás ingyenes szemináriumot tartunk, melyre Önt is tisztelettel meghívom. Ebben a 4 órában, rövid előadások keretében, összesen 10 témát fogunk érinteni. A témákhoz kapcsolódó előadásokat oktató munkatársaim fogják tartani 15-15 perc terjedelemben + 5-5 perc „kérdezz-felelek” témánként.

A „Hogyan gondozd a szolgáltatásaidat?” című rendezvényünk témáinak az alábbiakat választottuk (a program részletei itt olvashatók):

  1. Tanulj a sikeres szolgáltatóktól – elfogadni, testre szabni, újítani (adopt, adapt, innovate)
  2. Integráld a bevált munkamódszereket (integrate good practices)
  3. Helyezd az értéket a fókuszba (focus on value)
  4. Legyen mindig sikerélménye az ügyfélnek (achieve customer experience)
  5. Legyen kellően kiegyensúlyozott tervezés (balanced design)
  6. A megvalósítást körültekintően végezd (careful implementation)
  7. Biztosítsd az üzemelés hatékonyságát és stabilitását (efficient & stable operation)
  8. A továbbfejlesztés rendszeres legyen (continual improvement)
  9. Integráld a menedzsmentszinteket (integrate management levels)
  10. Tanulj az ITIL szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlatából (learn from ITIL)

Őszintén remélem, hogy meghívásom felkeltette érdeklődését. Ha igen, megtisztelő regisztrációját itt várjuk (név/cég/beosztás/emailcím/telefonszám).

Üdvözlettel,

Dobay Csaba
ügyvezető igazgató
IQSOFT – John Bryce Oktatóközpont

Forrás://iqjb.hu