Office 2013 Home & Business újraaktiválás probléma

0
0

Sziasztok!

Olyan problémába kerültem, hogy átvettem egy cég üzemeltetését, ahol elém vágtak vagy 25db Office 2013-at, benne a kulcskártyával. Újratelepített gépre kéne telepíteni, de mindegyiket a már alkalmazásban nem lévő userek aktiválhatták privát emaillel. Adminisztráció nuku. Így most van 25db legális office-unk, amit nem tudok aktiválni, hiszen az eredeti mail cím és jelszót is kéri hozzá, ami nincs meg, és azt se tudják ki használta.

Biztos vagyok benne hogy ilyen problémába más is beleesett, hiszen elég ha valaki létrehoz egy mailcímet ezért és elfelejti hogy mit hozott létre.

Nem értem miért kell fiókhoz kötni az aktiválást, mikor tudomásom szerint a licenc géphez kötődik és nem userhez. Mit lehet ilyenkor tenni? Vagy kuka az egész? Miért nincs legalább telefonos aktiválási lehetőség?

 

Köszi előre is.

 

0
0

Szia!

Továbbítottam a kérdést az MS és a disztribútor felé. Ha jön válasz továbbítom

0
0

Szia!

Kérlek hívd föl az MS infóvonalát. Ők tudnak segíteni a problémában.

MS INFO

267-4636

0
0

Anno belefutottam én is ebbe, van egy olyan sejtésem, hogy nem sok minden változott – de a remény hal megy utoljára 🙂
Office 2013 PKC

  • gabor0928@gmail.com
    Köszi, ez hasznos volt, a másik probléma tényleg az hogy azonosíthatatlan az összes telepítés az ún. License Managerben, ami egy vicc. Egyébként valószínűleg pont azért javasolt az 5db license / fiók, mert így is átláthatatlan, hát még ha több lenne benne. Én most azt szeretném elérni velük, hogy töröljék az összes aktiválást és mintha most vettük volna a boltból, egy fiókra szervezném a licenceket és normálisan ledokumentálnám. Remélem összejön…
  • gabor0928@gmail.com
    Első körös telefonálás megvolt, természetesen a probléma ismertetése után az első reakció az volt hogy nem tudnak segíteni. Megemlítve hogy minden legális és számla is megvan róla, mondták hogy adjak majd meg egy kulcsot és az alapján megnézik milyen email-re van regelve, de ők nem adhatják ki az emailt, hanem nekem kell “kitalálni” azt az emailt amit valójában nem is ismerek (Ezen a ponton felmerült bennem a kérdés hogy álmodom-e?) Vagy ők se látják az emailt és ezért kell találgatnom? A következő kérdésem az volt hogy tudják-e törölni az aktivációkat a kulcs alapján? Válasz: Ahhoz kéne tudniuk hogy milyen email alá lett regisztrálva. Végül abban maradtunk egy kulccsal + számlát előkerítem és felhívom őket és kezdődhet a “találgatósdi”, ebben a végtelenül user friendly környezetben.
3 eredmény megjelenítése
Saját válasz

A küldéshez először .