Sziasztok!
Sajnos több fórumon is keresgéltem, de nem találtam még rá megoldást.
Dell Latitude E6410, NVIDIA NVS 3100M videókártya, i5, 8GB. Start menü inaktív lett.
Gyanítom, hogy valamelyik driver-hez lehet köze a problémának. Korábban is volt ilyen, akkor pár PowerShell-es buherálással megjavult, de aggasztó, hogy ez újra és újra előjön, most is. Elképzelhető, hogy vagy a Win10 frissítésekben jön valami, ami nem tetszik a gépemnek, vagy valamelyik driver-em frissítése okozza ezt? Találkoztatok már ilyennel, ha igen, van rá végleges megoldás?
Előre is köszönök mindenféle támogatást!
András
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Egy tipp, de ez csak időszakos megoldás lehet:
PowerShell-t indítani rendszergazdaként, majd betenni ezt a kódot:
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml"}
Ez elvileg újratelepít bizonyos komponenseket a Windows-ban. Mindenki csak saját felelősségére futtasson kódokat, nem tudtam tesztelni, hogy bármilyen más eredményt hoz-e.
Köszi.
- Szabó András answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Fenn van az anniversary update?
Nekem az kezdte el csinálni ezt a hibát, majd egyik napról a másikra egy patch megoldotta, és azóta működik.
Esetleg egy rendszer visszaállítás egy korábbi működő időpontra is lehet egy alternatíva.
- csabike2 answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Én megpróbálnám egy új userprofil alatt is a dolgot, ott is fagy e. Tapasztalatom szerint sok ilyen probléma megoldódik ilyennel.
- Majtika answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Egyetértek Majtikával, valóban érdemes letesztelni egy új felhasználói profillal. Amennyiben ott jó, még mindig át lehet venni/hozni a régitől a beállításokat.
- Asteriksz answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
A küldéshez először jelentkezzen be.