Sziasztok!
Ti milyen ticket rendszert használtok? Keresünk valami használhatót. Nem feltétlenül kellene ingyenes, de mivel több céget üzemeltetünk a multicompany fontos lenne.
Köszi
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Mi is próbálkoztunk az OSticket rendszerrel, de a félig működő egyébként 100%-os fordítás és egyéb kisebb hibák váltásra késztettek. Jelenleg az OTRS-t használjunk és elégedettek vagyunk vele. Konfigurálása egyszerű, Gmailből gond nélkül közvetlen tud lehúzni leveleket különösebb bűvölés nélkül, ami fontos szempont volt számunkra.
- Guest answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Külföldi megoldás: Jira Service Desk, TOPDesk
Hazai megoldás: GPITiner
- Ete answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
A Jira nem rossz ötlet. Átrakom az Atlassian szekcióba 🙂
- zsolt answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
A magyar fejlesztésű BORDER keretrendszer HelpDesk vagy KHC (Központi HelpCenter) moduljait ajánlom. További infókért bátran kérj infót a honlapon található elérhetőségeken!
- Toku5z answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Ingyenesből még az OSticket jó, vagy fizetősből a Sysaid, bár az ritka drága..
- zsolt answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Szia!
Használtam korábban elég sokfélét (Redmine, Request Tracker, OTRS, Bugzilla, Mantis, Trac…), de ma már mindenhol JIRA van a környezetemben. Külön-külön lehetne érvelni, meg van egy csomóról összehasonlítás is a neten (pl. https://www.atlassian.com/software/jira/importer-migrations). Tömören, ha kicsi a csapat akkor néhányszor 10USD-ből meg lehet úszni, ha pedig nagyobb akkor meglepően gyorsan kialakíthatóak benne egyedi megoldások. Ha írsz részletesebben arról mire akarod használni, és számodra mik a fontos szempontok, szívesen írok részletesebb javaslatot, mert bár sok dologra kiváló, nem gondolom, hogy mindenre ez a legjobb 🙂
Üdv, Attila
- attila answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
A küldéshez először jelentkezzen be.