Ticketing rendszer

0
0

Sziasztok!

Ti milyen ticket rendszert használtok? Keresünk valami használhatót. Nem feltétlenül kellene ingyenes, de mivel több céget üzemeltetünk a multicompany fontos lenne.

Köszi

1
0

Mi is próbálkoztunk az OSticket rendszerrel, de a félig működő egyébként 100%-os fordítás és egyéb kisebb hibák váltásra késztettek. Jelenleg az OTRS-t használjunk és elégedettek vagyunk vele. Konfigurálása egyszerű, Gmailből gond nélkül közvetlen tud lehúzni leveleket különösebb bűvölés nélkül, ami fontos szempont volt számunkra.

0
0

Külföldi megoldás: Jira Service Desk, TOPDesk

Hazai megoldás: GPITiner

0
0

A Jira nem rossz ötlet. Átrakom az Atlassian szekcióba 🙂

0
0

A magyar fejlesztésű BORDER keretrendszer HelpDesk vagy KHC (Központi HelpCenter) moduljait ajánlom. További infókért bátran kérj infót a honlapon található elérhetőségeken!

0
0

Ingyenesből még az OSticket jó, vagy fizetősből a Sysaid, bár az ritka drága..

0
0

Szia!

Használtam korábban elég sokfélét (Redmine, Request Tracker, OTRS, Bugzilla, Mantis, Trac…), de ma már mindenhol JIRA van a környezetemben. Külön-külön lehetne érvelni, meg van egy csomóról összehasonlítás is a neten (pl. https://www.atlassian.com/software/jira/importer-migrations). Tömören, ha kicsi a csapat akkor néhányszor 10USD-ből meg lehet úszni, ha pedig nagyobb akkor meglepően gyorsan kialakíthatóak benne egyedi megoldások. Ha írsz részletesebben arról mire akarod használni, és számodra mik a fontos szempontok, szívesen írok részletesebb javaslatot, mert bár sok dologra kiváló, nem gondolom, hogy mindenre ez a legjobb 🙂 

Üdv, Attila

6 eredmény megjelenítése
Saját válasz

A küldéshez először .