O365 levelek eltűnnek, majd letöltődnek

Megválaszolt
0
0

Sziasztok!

Van egy ügyfelünk, akinél O365-ben fut a levelezés. Van egy fiók ami két felhasználónak is fel van véve. Az egyik usernél semmi gond, tökéltesen működik. A másiknál viszont, teljesen mindegy, hogy hova állítjuk a gyorsítótár méretét, egyszer csak törlődnek a levelek, majd hirtelen rájön az Outlook, hogy ja ott van egy postafiók, és elkezdi mindet újból leszedni. Utána működik három napig mondjuk. Persze amíg töltődnek a levelek a felhasználó malmozik, és most már tényleg elég kellemetlen a szitu.

Valami tipp?

Legjobb válasz
0
0

Esetleg nem túl agresszív a sync monitor? 🙂

Sometimes, the original problem detection logic that is used by the sync monitor is too aggressive. In this case, folders that are in a good sync state are incorrectly identified as broken. If the repair on these folders cannot be successfully completed by using one of the non-intrusive steps, a full folder re-sync will eventually be scheduled. This can cause an unexpected re-sync of a folder. If the folder contents are large, this can also create unexpected network traffic and a poor user experience while you wait for the full re-sync of the folder to finish.

https://support.microsoft.com/en-us/help/3197761/synchronization-monitor-improvements-in-microsoft-outlook

0
0

Gyorsítótár alatt a cached módot értjük? Ha igen, akkor az .ost fizikailag tűnik el, vagy hogyan? Én ennek körbejárásával kezdeném, mert nem normális, hogy egy ost magától megszűnjön…

0
0

Gyanítom, hogy igen, fizikailag tűnik el az OST. Megnézzük, hogy pontosan mi történik ilyenkor, de vagy eltűnik, vagy felülírja 🙁

0
0

Még az lehet, hogy megsérül valami miatt, és felülírja…

0
0

A Sync Monitor kényszerített módú teljes szinkronizálást végzett a(z) Beérkezett üzenetek mappán.Van egy ilyen 66-os Event ID-s hiba

5 eredmény megjelenítése
Saját válasz

A küldéshez először .