Exchange -ről IMAP fiókra váltás utáni címjegyzék probléma!

Megválaszolt
0
0

Sziasztok!

Az alábbi problémába futottam bele! 

Exchange fiókról IMAP fiókra történt a váltás (online exchangeről sima viszonteladói tárhely váltás miatt) majd, amikor a címzettet kiválasztjuk és levelet akarunk küldeni az alábbi hibát írja ki az Outlook:  Küldés feladat hibát jelzett (0x80040201): Ismeretlen hiba: 0x80040201

Ezt a leírást találtam rá. 

http://www.nazca.hu/2013/05/15/kuldes-feladat-hibat-jelzett-0x80040201-ismeretlen-hiba-0x80040201/

Namost a kérdés az hogy akkor egyesével kell az összes névjegyet így átállítani??? Ezt mondjuk több száz névjegynél viccces lenne.

Ötletek?

Üdv.

Roland

Legjobb válasz
0
0

Igen, az autocomplete “okozza” a legtöbb bonyodalmat, ott kell törölni az összes címet. S nem kell egyenként, lehet egyből mindent: http://www.wikihow.com/Clear-the-Outlook-Autocomplete-Cache

0
0

Tehát ha átállítom az egyéni típust internetes típusa utána megy, de ezt globálisan hogy tudom???

0
0

Igen, ez sajnos ismert probléma. Szétcsúsznak a címek ilyenkor. Általában akkor jön elő, ha nem a névjegyek közül választassz, hanem amikor elkezded gépelni. Ott elég sokat lehet gyomlálni..

0
0

na de most akkor a névjegyalbum nem jó vagy a Stream_Autocomplete file?

0
0

Attól függ. A sima névjegyalbummal nem szokott gond lenni. Ott azokat a címeket kell kigyilkolni, amik belső Exch címek voltak. Az autocomplete az igazán szívás 🙁

5 eredmény megjelenítése
Saját válasz

A küldéshez először .