Megválaszolt
Hello!
Az történt, hogy egy userünk határozott idegig dolgozott nálunk, és lejárt a fiókja. Exportáltuk a mailboxát pst-be, de most hirtelen kiderült, hogy mégis kell a levelezésből átirányítás. A mailbox disable állapotba került, az user pedig már törölve lett. Csináltunk neki egy újat, és hozzárendeltük az újra beaktivált mailboxot. Látszólag ott van de OWA-n belépve azt hazudja, hogy a fiók le van tiltva. Pedig sehol nem látszik ilyesmi. Valami tipp?
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Legjobb válasz
Hello
tipp: https://support.microsoft.com/hu-hu/kb/2682047 ujra disconnect clean es ujra connect es teszt.
- sneff Gabor answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Ez általában Exch-tulajdonság, hogy előbb érdemes egy Clean-t lefuttatni (ha nem telt le az idő, s nem futott automatikusan).
- Asteriksz answered ennyi idővel ezelőtt: 8 év
- Megjegyzés írásához be kell jelentkeznie
Saját válasz
A küldéshez először jelentkezzen be.